poniedziałek, 22 czerwca 2020

"Super Tata."

Nauka zdalna 22. 06. 2020.

Plan nauki zdalnej. 
Uczniowie przez jeden dzień powinni wykonywać zadania wskazane na blogu. 
Proszę o przesyłanie materiałów zwrotnych do czwartku 
25.06.2020 roku. 

Edukacja polonistyczna i społeczna.



Kliknij na podany link i zapoznaj się z opowiadaniem, które napisała Roksana Jędrzejewska - Wróbel pod tytułem 
"Dzień taty."
Naucz się czytać - sprawdzenie techniki czytania we wtorek 23.06.2020. 
1.  W zeszycie napisz odpowiedzi na pytania ze
 strony 65 pytanie 2 i 3.
2. Wykonaj ćwiczenia, które znajdują się w ćwiczeniach nr 4 od edukacji polonistycznej na stronie:
  • 77 -1, 2, 3
  • 78 -4, 5, 6 
Ocena na podstawie zdjęć.
Edukacja matematyczna.
1. Wykonaj zadania, które znajdują się w ćwiczeniach nr 2 od edukacji matematycznej na stronie:
  • 73 - 1, 2, 3, 4
  • 74- 1,2, 3 
  • 75 - 1, 2, 3
                   Ocena na podstawie zdjęć.
Edukacja muzyczna.
Naucz się piosenki na "Dzień Taty".
Tekst piosenki:
1.Kto najlepiej gra w siatkówkę?
Kto rozwiąże dziś krzyżówkę?

Ref. Mój Tato, Tato zapracowany
Chodzi na ryby, zbiera kasztany
A zimą ze mną lepi bałwany
Taki mój Tato, Tato kochany

2.Kto podwiezie samochodem?
Kto tak mówi: – później, – potem?

Ref. Mój Tato, Tato zapracowany
Chodzi na ryby, zbiera kasztany
A zimą ze mną lepi bałwany
Taki mój Tato, Tato kochany

3. Kto przypala nawet wodę?
Kto rozmawia czasem z kotem?

Ref. Mój Tato, Tato zapracowany
Chodzi na ryby, zbiera kasztany
A zimą ze mną lepi bałwany
Taki mój Tato, Tato kochany

4. Kto to mamie daje kwiaty?
Kto przytuli? Kto zabawi?

Ref. Mój Tato, Tato zapracowany
Chodzi na ryby, zbiera kasztany
A zimą ze mną lepi bałwany
Taki mój Tato, Tato kochany
Ocena na podstawie wiadomości od Rodziców.

Edukacja plastyczna.

Wykonaj piękną laurkę dla swojego Taty. Ozdób ją dowolną techniką plastyczną. 
Napisz życzenia, ale pamiętaj, że w życzeniach zwroty grzecznościowe piszemy wielką literą: Ci, Tobie, Tato, Tatusiu,Kochany.
Możesz wykorzystać  przykładowe życzenia:

1
W dniu Twojego święta
chciałem Ci powiedzieć,

że jesteś dla mnie

najdroższy pod niebem!


2.
Z okazji Twojego Święta, za wczoraj i za dziś, każdym czułym serca uderzeniem i każdym z niego płynącym życzeniem zdrowia, sił i codziennej radości wraz ze słowami największej wdzięczności za wszystkie dla nas trudy i starania składamy Ci dzisiaj podziękowania. 
Ocena na podstawie zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz