piątek, 27 marca 2020

Tak się uczymy.

Od dnia 16 marca 2020 roku nasza klasa uczy się w zupełnie inny sposób.
 Jestem bardzo dumna z tego, że wszyscy moi Uczniowie tak wspaniale pracują pod okiem Rodziców. 
Mam nadzieję, że już wkrótce się zobaczymy
w naszej klasie nr 214. 


Informacja dla Rodziców.
Proszę o przesyłanie zdjęć wykonanej pracy ucznia
w zeszycie od edukacji polonistycznej i matematycznej na mojego maila - w celu ocenienia. Praca nie musi być wykonana od razu. Chodzi o to, żeby wysyłali Państwo zdjęcia z pracami, które mogę ocenić.

Pozdrawiam Joanna Pietkiewicz

Teraz zapraszam wszystkich do oglądania zdjęć z nauki zdalnej.
 

















Proszę pozostałych uczniów o pracę i naukę
w domu, oraz o przesyłanie wykonanych zadań
w celu ich oceny.
Drodzy uczniowie proszę Was o abyście pomagali Rodzicom w takiej formie nauki. Liczę, że jesteście odpowiedzialni.
wych. klasy Joanna Pietkiewicz
Prośba do Rodziców.
Witam, proszę Państwa o przesłanie mi dzisiaj do godz. 12.00 informacji  zwrotnej o sprzęcie jakim dysponują Wasze dzieci w domu?  Czy dzieci mają komputery? Czy to jest komputer stacjonarny, czy laptop, czy tablet czy smartfon. Czy mają dostęp do Internetu? Ja już zgłosiłam, że w klasie są takie osoby, które nie mają na czym pracować w domu, o których wiedziałam - ale może takich osób jest więcej. Informację proszę przesłać na mój adres e-mail.
Dziękuje bardzo, pozdrawiam - Joanna Pietkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz