poniedziałek, 23 września 2019

Nowa piosenka do nauki.


"Kropelka złotych marzeń"


1.Kiedy już trzeba będzie powiedzieć „cześć”,
kiedy już lato pęknie i spadnie deszcz,
co ci dać przyjacielu mych słonecznych dni,
żeby czas nie zamazał tych wspólnych chwil?

Ref. Bursztynek, bursztynek –
znalazłam go na plaży,
słoneczna kropelka,
kropelka złotych marzeń.
Bursztynek, bursztynek –
położę ci na dłoni,
gdy spojrzysz przez niego –
mój uśmiech cię dogoni!

2.Kiedy znów się spotkamy za wieków sześć,
kiedy znów powiesz do mnie po prostu: „cześć”,
może nawet nie poznam przez chwilę cię,
ale ty wtedy prędko wyciągniesz ten:

Ref. Bursztynek, bursztynek –
znalazłam go na plaży,
słoneczna kropelka,
kropelka złotych marzeń.
Bursztynek, bursztynek –
położysz go na dłoni,
gdy spojrzę przez niego –
twój uśmiech mnie dogoni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz