niedziela, 13 listopada 2016

Kłaniam się pięknie w serdecznej podzięce.

Znalezione obrazy dla zapytania gify ruchome dziękuję za uwagę

Szanowni Rodzice uczniów z klasy III"c"! 
Dziękuję za zgłoszenie mojej osoby do plebiscytu przeprowadzonego przez gazetę Dziennik Bałtycki pt."Nauczyciel na medal". 
Kłaniam się pięknie w serdecznej podzięce. I choć to świat wirtualny przyjmijcie szczere słowo dziękuję za wszystkie głosy wysłane w tym plebiscycie na moją osobę.

Joanna Pietkiewicz

                            NAUCZYCIEL NA MEDAL - klasy I-III (powiat malborski)






Joanna Pietkiewicz, SP nr 5, Malbork ,346
głosów



Dzięki oddanym głosom w powiecie malborskim zajęłam II miejsce. Dnia 12. XI. 2016 r. Mogłam uczestniczyć w pięknej gali, która miała miejsce w  Ergo Arenie  Gdańsk. Podczas tej uroczystej gali z rąk redaktora naczelnego "Dziennika Bałtyckiego" Pana Mariusza Szmidki odebrałam wspaniały dyplom i dwa bilety na 15- lecie Kabaretu Neo - Nówka.
Zapraszam do oglądania zdjęć z uroczystości.







Wychowawca klasy III"c"- Joanna Pietkiewicz
Znalezione obrazy dla zapytania gify ruchome podziękowanie
Zapraszam również do oglądania zdjęć na stronie "Dziennika Bałtyckiego".

3 komentarze: