środa, 7 września 2016

Opowiadamy o wakacjach.

Podczas zajęć w szkole uczniowie jak zwykle nie mogli się doczekać wspomnień na temat minionych wakacji.
W wyznaczonym dniu do szkoły uczniowie przynieśli różne wakacyjne skarby, by o nich opowiedzieć koleżankom i kolegom z klasy.
Podczas edukacji plastycznej wszyscy z chęcią przystąpili do plastycznej pracy na temat wakacyjnych przygód.
Prace te zostały wysłane na ogólnopolski konkurs plastyczny pt."Wakacje moich marzeń".













Termin ogłoszenia wyników konkursu 7. X. 2016 r. Trzymamy kciuki za uczestników z naszej klasy.

Najciekawsze są jednak zdjęcia wspominające tegoroczne wakacje.




Zapraszam do oglądania                                                            zdjęć.
Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Leny Kondratowicz.






Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Michała Sternika.






Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Jakuba i Kornela Arent.






Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Szczepana Strzeszyńskiego.







Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Jana  Zedlewskiego.











Wakacyjne zdjęcia, które dostałam od Darii Gerber.



Jest mi niezmiernie miło, że nawet podczas wakacji wspólnie spędzaliście czas.
 To potwierdza tylko fakt, że jesteście klasą, która w pełni zasługuje na złoty medal.
Wychowawca klasy IIIc. Znalezione obrazy dla zapytania gify ruchome uśmiechy

1 komentarz:

  1. i...będziemy tą KLASĄ NA MEDAL, choćbyśmy mieli go sobie sami narysować ;-)))

    OdpowiedzUsuń